רשת גלילה לחלון או לדלת

מכירה והתקנה ישירה ללא פערי תיווך

רשת גלילה לחלון מתאימה במיוחד לאזורים צרים או למקומות מיוחדים שלא ניתן להתקין בהם מסילות או קיים קושי בהכנת תשתית לרשתות. רשת גלילה התפתחה מאוד בשנים האחרונות ומגיעה בדגמים שקופים, חזקים ואיכותיים שמחזיקים המון זמן (כמובן תלוי שימוש) וניתן לצבוע את מסגרת האלומיניום בכל צבע ולהתאימה לחלון הקיים.

איך רשת גלילה פועלת ?

רשת גלילה קיימת כבר שנים רבות ונחשבת לאחת הרשתות האמידות שיש בעולם.המוצר מאוד דומה לתריס גלילה  חשמלי או מכני, עולה ויורד מלמטה בעזרת 2 ידיות. המוצר מאוד קל לניקוי ויכול להגיע בדגם עם רשת שקופה מאוד לשמירה על האסתטיקה של הפתח.

למה שאבחר ברשת גלילה ?

לרשת עצמה מספר יתרונות משמעותיים: מדובר במוצר מאוד אמיד שיכול להחזיק שנים בהתאם לתחזוקה וכמובן תלוי שימוש. יתרון נוסף ומשמעותי שהרשת נפתחת לגמריי מה שאומר שמאוד קל לנקות… אין חסימת אור או גישה לניקוי החלון, כיום קיימים דגמים שמגיעים עד ל90% שקיפות. בנוסף קיימים דגמים עם מנגנון ניקוי אוטומטי כך שהרשת מנקה את רוב האבק במהלך הסגירה של הרשת.

האם יש הבדל בין גלילה מקורית לדגם החלופי ?

אין שום ספק שמדובר ב2 מוצרים שונים לגמריי ב100%. הדגם הסיני הינו חיקוי זול שהיתרון המרכזי שבו הינו המחיר בלבד…בד"כ מגיע ללא אחריות ובחלק מהמקרים אחריות של עד שנה כאשר אינה כוללת את מרבית הרכיבים של הרשת… בדגמים שמגיעים מאירופה זאת אכן הגלילה המקורית כולל כל האבזור,החיזוקים של הרשת ,מנגנון חזק וכו… והאחריות מגיעה ל5 ועד 10 שנים לכל המנגנון.

לפרטים נוספים מלאו טופס/צלצלו: